Sunday, July 10, 2011

True Romance en Hakkelgebede

Na genoeg roomys sit ek nou so ongemaklik op hierdie stoel soos ’n Helen Zille op die kop van ’n kameelperd. Dankie. Ek vergader my laaste bietjie drif en begin ’n bietjie skryf in die hoop dat ek die snotstreep wat ek oral los kan toesmeer met groot woorde wat almal sal laat dink dat ek moerse intelektueel is of iets.
Werk dit al? My 10 broers en susters (hulle raak net meer) kyk almal ’n fliek oor ’n klomp romantiese verliefdes ingekleur met net-net genoeg comic relief om my nierversaking te voorkom. Hoekom sit dit my so af?
My ouers vertel my hul romantiese ontmoetings verhaal soos wat meeste ouers vir hul kinders uit die bybel lees. Na genoeg van dit en genoeg boeke oor moerse blonde driepoot helde weet ek nie regtig meer hoe om Romance te benader nie.
Ek weet wel hoe dit lyk. Shock Horror Disbelief. Ja,  jy’t nie hierdie tipe walgike selfversekerde aanmerkings verwag nie. Maak jouself gereed, want ek gaan jou vertel hoe dit lyk.
Eerstens: Dit het ’n moerse groot pens. Meeste mense sou dink dit het ’n bruingebrande Latin-American six-pack wat vol olie gesmeer is. Dis nie Romanse nie, dis sosiale prestasie. Romanse is eerlik, en daarom druk hy sy maag uit.
Tweedens: Dis vol baklei en stry. Jy sou dink dat as die fliek eindig alles mooi gaan loop en die couple veraltyd diep in mekaar se oë gaan kyk vol bewondering, en later soos een mens gaan begin dink en hul Avo broodjies deel terwyl hulle hande vashou. Wat is dan die punt van twee mense in ’n verhouding? As ons moet streef daarna om soos een persoon te dink, te voel, te praat en te leef kan ons maar liewers alleen bly. Cut out the middle man. As jy en jou verliefde oor alles saamstem, lieg een van julle.
Derdens: Dis onseker. Daar is nie ’n sekerhied wat vir jou sê dat daar geen ander persoon op die aarde vir jou is nie. Dan sou dit nie braaf gewees het nie. Om te wag dat jy seker is voor jy jouself blootstel is banggatgeid. Banggatmense kry nie true romance nie, hulle kry middeljarige vakansies en gholf karretjies.
Vierdens: Dit maak jou nie altyd gelukkig nie. As jy altyd gelukkig is beteken dit dat jy opgegee het. Jy het besluit dat dit wat jy kry is dit wat jy verdien.
Miskien moet jy nou maar daai aap bel. Sê vir hom jy smaak hom en dat jy dink hy’s ’n poephol, maar jy sal nie met enige ander persoon wil wees onder die son nie.
Dis True Romance.

2 comments:

  1. Ek was al so naby daaraan om net daai 'aap' te bel. Sê my nou Mr mal teoloog, onder watter omstandighede en ten koste waarvan?

    ReplyDelete