Monday, January 23, 2012

DOOFKOORS


Rocketship
om saam met jou te wees
is om die res van die skepping agter te laat
die kosmos onplof en ons Rocketship fluit die niks in

ons vaar ’n ruimteligjaar tot ons spoed bedaar
en skep ons eie wêreld sommer daar
met ons storm wat soos water in die kraters opgaar
gee dit ’n blink kleur soos jou oë
en  noem dit see
met ons berge hoop wat óphoop
waaroor wolke soos riviere loop
met ons lywe soos kontinente wat skuif
en rondom ons aarde na mekaar toe dryf

om saam met jou te wees
is om die skepping beter te maak

¼ 



Dood van ’n Towenaar

Sit gou stil
daar’s ietsie agter jou oor
ek het my muntstuk verloor

O nee dis ’n blom, jammer dis obviously joune
hier vat dit
breek die steeltjie af
maak dit toe in jou hand
Abra Kadabra
kyk
dis my hart
O shit dis my h-
¼ 


 
Psalm Aan Adatjie
die here herder my;
maar jy sal my ontbreek
hy lê my in droom neer op jou skoot; en ek loop oor rustelose waters
hy verswik my siel en lei my op dwaalspoor van geregtigheid, om jou naam ontwil
al gaan ek deur ’n dal van doodskaduwee kan ek geen onheil vrees nie
want die hoop is met my; dit stok, staf en vertroos my
jy brand soos ’n kers op die tafel voor my teëstanders
jy maak my hoof blink met olie
my hart loop oor
net goedheid en guns sal ek volg
ek sal in die kamer langs jou bly tot die lente van dae
(mind the gap, ek neem ’n visuele sug)
meer as ’n mossie met die vlug in jou oog
ek bid dat die here na jou sal kyk
my hart soos brood sal breek
en mandjies vol deel
genoeg sal los
vir jou
om weer vir my te steel
¼  

No comments:

Post a Comment